The New York Times рекламує українські вишиванки

11/07/2016

Ці вишиванки продаються за $560

Видання The New York Times розмістило українську вишиванку на перше місце у рейтингу модних трендів цього літа.

«Вдягніть одну з них з джинсовою спідницею – це той стиль, який вам потрібен», – запевняє видання.

У статті йдеться про марку March 11, яку створили Світлана Головченко і Роберт Міщенко – українці, які живуть у Нью-Йорку.

Їх колекції, що пропагують традиційну українську вишиванку, та заполонили Instagram модників зі всього світу.

Зазначається, що вишиванка бренду March 11 продається за $560 на сайті net-a-porter.com.

«Будьте готові, що люди питатимуть вас, звідки вона», – пише авторитетне видання про вишиванку, повідомляє «Українська правда. Життя».

Джерело: zik.ua

No Comments

Залишити відповідь