Телеканал NewsOne отримав санкцію за пропаганду органів держави-агресора

30/08/2018

На думку членів Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення, телеканал порушив вимоги абзацу дев’ятого частини другої статті 6 Закону України “Про телебачення і радіомовлення”:

“Не допускається використання телерадіоорганізацій для: трансляції телепередач, виготовлених після 1 серпня 1991 року, що містять популяризацію або пропаганду органів держави-агресора…”.

За результатами позапланової перевірки, в ефірі ТОВ “НОВИНИ 24 ГОДИНИ” від 17.12.2017 р. встановлено:

– у випуску передачі “Світова політика з Олегом Волошиним” (вже знята керівництвом телеканалу з ефіра), який був присвячений огляду військових дій у Сирії, ведучий наступним чином прокоментував відео із демонстрацією роботи військово-повітряних сил держави-агресора:

“…естественно, умные зрители и так понимают, почему подобные кадры не показывают на украинском телевидении.

Думаю, многие дискуссии влкруг перспектив урегулирования ситуации на Донбассе были бы здоровее и с большим рациональным зерном и осознанием, что Украина реально может, а чего Украина реально не может добиться в этой ситуации, если бы подобные кадры участия российской авиации в кампании Сирии регулярно бывали бы на украинском телевидении.

Потому что это… нравится это – не нравится…, но это есть мощь. Это нельзя… это невозможно отрицать”.

Гадаю, цілком зрозуміло з цього тексту, що саме мав на увазі Олег Волошин відносно спроможності української держави захистити свій державний суверенітет в умовах фактичної війни, яку Російська Федерація розв’язала проти України.

Джерело: uainfo.org

No Comments

Залишити відповідь