Радіо FM Галичина слухають у зоні АТО

03/03/2017
Директор Радіо FM Галичина Олександра ­Гнатик: ”Епіцентр російсько-української інформаційної війни, як і бойових дій, сьогодні на Донбасі”

Директор Радіо FM Галичина Олександра ­Гнатик: ”Епіцентр російсько-української інформаційної війни, як і бойових дій, сьогодні на Донбасі”

— Пропонуємо унікальний формат українського родинного радіо. Це не просто комерційний проект, а наша громадянська соціальна позиція, — розповідає директор львівського радіо FM Галичина Олександра Гнатик.

FM Галичина входить у трійку найкращих радіостанцій Західної України. ­Охоплює 21 частоту у Львівській, Тернопільській, Волинській, Рівненській, Луганській і Донецькій областях.

FM Галичина презентувало слухачам оновлене радіо. Що змінилося?

— Шість років тому ми одні з перших в Україні вийшли з концепцією українського радіо. Це був доволі революційний крок. Торік закон про квоти на україномовні пісні змусив багатьох радійників перейти у схожий формат. У новому сезоні ми — незмінно родинне радіо, з особливим акцентом на збереженні української мови, пісні, культури, звичаїв. Наше гасло — “Все файне тільки починається”. У музичному наповненні зберігаємо пропорції: 70 відсотків ефіру української музики й 30 — іноземної. Зосередилися на трьох напрямках: українська класика, сучасна українська музика та ремікси класики, іноземна музика. Робимо ставку на етно, поп-рок, сучасні молоді гурти. Окремо у нас є “Золота колекція української музики” — для прикладу, ранні композиції Олександра Пономарьова чи Ірини Білик.

У вас змінилася аудиторія?

— Раніше наша цільова аудиторія була 25–55 років. Намагалися підлаштуватися під смак кожного. Це було непросто. За дослідженнями, нас найбільше слухають сімейні 30–45-річні чоловіки, з вищою освітою. Вони ведуть активний спосіб життя й обирають цікаве дозвілля. Ці люди шанують українські звичаї, культуру, історію. Така вузька цільова аудиторія дозволяє працювати більш фахово.

FM Галичина дуже довго в рейтингах була на третьому місці серед львівських радіостанцій. Згідно з останніми опитуваннями, ви опустилися на п’яте.

— Дослідження щодо популярності радіостанцій у Львові проводили з 26 вересня до 4 грудня 2016 року. Це період, коли ми міняли музичне наповнення. У нас майже не було авторських передач. Відмовилися від частини популярної музики, натомість почали додавати етно. Це був період “притирання” радіо та слухачів. Але з часом аудиторії все більше і більше подобалося.

Торік ви почали розбудовувати мережу у прифронтовій зоні. Це не дешево й дуже нелегко. Чому наважилися на такий крок?

— Одразу розуміли, що це некомерційний проект. Та для нас важливо популяризувати українське. На Донбасі зараз це найбільше потрібно. Епіцентр російсько-української інформаційної війни, як і бойових дій, сьогодні там. Потрібно крок за кроком вигравати інформаційну війну у головах.

Своє мовлення у прифронтовій Луганщині ми почали 24 серпня, у День незалежності України. З Нового року наше радіо можуть чути у ще чотирьох містах Луганської області. На черзі запуск мовлення у Бахмуті на Донеччині.

Приємно, що за ці місяці наша співпраця з Донбасом вийшла за рамки лише радіомовлення у прифронтовій зоні. Сьогодні маємо серйозну співпрацю з місцевими жителями, волонтерськими організаціями, представниками влади. На Різдво і Великдень торік до нас приїздили діти зі Старобільська. Продовженням цієї співпраці став соціальний проект “Миколай для кожного”: для дітей-сиріт та дітей із малозабезпечених сімей Луганщини.

Тепер ви працюєте у різних регіонах. Чи робите уніфікований ефір?

— Уже сміливо можемо говорити, що ми — всеукраїнська мережа. Для Донбасу важлива місцева інформація, тому зараз створюємо там кореспондентський пункт, де записуватимуть новини та зможуть робити включення. Це буде студія у Сіверськодонецьку.

Джерело: gazeta.ua

No Comments

Залишити відповідь