Про особливості розвитку українського кінематографа

29/07/2016

Олександр Ткаченко

Олександр Ткаченко

Лояльне законодавство, ко-продакшн і круті історії врятують українське кіно. Такого висновку дійшли під час Public Talk Олександр Ткаченко, генеральний директор «1+1 медіа» та Сергій Созановський, співзасновник Film.ua Group. Зустріч відбулася у мітинґ-румі Fedoriv у рамках професійної частини фестивалю «Де кіно».
Відповідаючи на запитання зали, очільники двох найпотужніших виробників відеоконтенту країни, озвучили п’ять особливостей розвитку сучасного українського кінематографа. «У кого є контент, що відповідає вимогам цільової аудиторії, той і є «королем гори». Не важливо де: в серіалах, повнометражних фільмах, головне — це історія», — зазначив п. Ткаченко. «Світ змінився. Сьогодні фільми стають популярними не в кінотеатрах, а на YouTube. Вже практично не залишилося мастодонтів, які не спробували себе в цьому. Все рухається в digital», — переконаний Сергій Созановський.
Закон «Про державну підтримку кінематографії в Україні», прийняття якого перенесли на осінь ц. р., вкрай важливий для розвитку українського кіно. Олександр Ткаченко розповів, що ухвалення цього закону дозволить залучити закордонні інвестиції та запросити в Україну європейські компанії для ко-продакшину. Це дозволить українським продюсерам мінімізувати фінансові ризики, а українським професіоналам кіно — отримати робочі місця та безцінний досвід роботи з європейськими колегами».
«Закон про державну підтримку кінематографа, допоможе маленькій дитині — українському кіно — піти і заговорити», — зауважив п. Созановський. В умовах високого конкурентного середовища та маленького ринку збуту українське кіно може бути успішним, якщо компанії-виробники будуть працювати у ко-продакшні з українськими й європейськими виробниками.
Олександр Ткаченко переконаний, що рушієм українського кінематографу все ж є комерційне кіно. А щоб воно було успішним, треба орієнтуватися на експорт. Тому потрібні сценарії, що будуть цікаві не тільки українському глядачеві, а й міжнародному. «Ми працюємо на маленькому ринку. В умовах жорсткої конкуренції з американськими та російськими фільмами дуже складно розраховувати на прибуток тільки від українського глядача. Тому ми зацікавлені, щоб наше кіно вироблялося на українській території, а продавалося на інших. Якщо покажемо якість, професіоналізм, захопленість — інвестиції з’являться», — додав Сергій Созановський.
Зараз молоді таланти можуть стати в основі зародження українського незалежного кіно. Одна з можливостей заявити про себе — участь у фестивалях. «Кількість талантів, які вже зараз здатні якісно виконувати поставлені завдання, і кількість необхідних нам кадрів не можна порівняти. Тому нам цікаво бачити людей, котрі здатні народжувати креативні ідеї та втілювати їх у життя. Якщо знайдемо таких, ми готові дати їм дорогу», — резюмував п. Ткаченко.

Джерело: meest-online.com

No Comments

Залишити відповідь