Петиція про діяльність “112 Україна” та NewsOne набрала голоси для розгляду ВР

30/09/2018

Петиція щодо “припинення антиукраїнської діяльності телеканалів “112 Україна” та “NewsOne” набрала понад 25 тисяч голосів, необхідних для її подальшого розгляду.

Станом на 29 вересня кількість підписів становить 25258.

Документ було оприлюднено на сайті Верховної Ради 20 вересня, його автор – Артур Переверзєв.

“Вимагаємо вжити усіх необхідних заходів в межах повноважень та в рамках чинного законодавства, щоб у найкоротший термін припинити ліцензійну діяльність телеканалів “112 Україна” та NewsOne”, – йдеться у петиції.

У документі зазначено, що в ефірах згаданих телеканалів “знаходять притулок політичні діячі, які … поширюють брехню про ЗСУ, використовують прийоми воєнної пропаганди проти України та українців, пересмикування і маніпуляції фактами, напівправду, заклики щодо примирення з РФ”.

“Народні депутати України не можуть закривати очі та потурати поширенню дезінформації, ворожої пропаганди через інформаційні активи Кремля в Україні, зокрема на телеканалах “112 Україна” та NewsOne, які активно транслюють інформаційнійну політику “руского міра” в Україні та перебувають під управлінням кума Путіна Медведчука та “регіонала” Мураєва, який виступає проти декомунізації та називав Олега Сенцова терористом”, – йдеться у документі.

Зазначимо, відповідно до Закону про звернення громадян, електронна петиція, адресована президенту, Верховній Раді чи Кабміну, розглядається і на неї дається відповідь за умови збору на її підтримку не менше 25 тис. підписів громадян протягом не більше 20 календарних днів з дня оприлюднення петиції.

Розгляд петиції здійснюється протягом 10 робочих днів з дня опублікування інформації про початок її розгляду.

Наприкінці серпня екс-заступник голови АП Віктора Януковича Андрій Портнов заявив, що отримав в управління телеканал NewsOne: власник 100% статутного фонду компанії Володимир Мураєв – батько нардепа Євгена Мураєва – передав йому телеканал в управління терміном на 3 роки. Мураєв-молодший цю інформацію підтвердив.

У фракції “Блок Петра Порошенка” висловили обурення “антидержавною спрямованістю телеканалу “NewsOne” та заявили, що передачі телеканалу “ставлять під загрозу національну безпеку України”.

Разом з тим у серпні стало відомо, що новий генпродюсер телеканалу “112 Україна”, якого призначили після зміни власника, пов’язаний із Медведчуком.

Незалежна медійна рада дійшла висновку, що телеканал “112 Україна” порушив стандарти журналістики, транслюючи коментарі нардепа Євгена Мураєва щодо можливого звільнення політв’язня Олега Сенцова з російського ув’язнення.

20 вересня Нацрада з питань телебачення і радіомовлення призначилапозапланову перевірку телеканалу NewsOne через висловлювання низки ведучих і гостей ефіру про війну на Донбасі, Андрія Парубія та автокефальну церкву.

Джерело: pravda.com.ua

No Comments

Залишити відповідь