Л.Гриневич: нові стандарти та програми для української школи мають бути готові до 2018 р.

24/06/2016

КИЇВ. 23 червня. УНН. До 2018 року мають бути готові стандарти та програми для нової української школи. Про це заявила міністр освіти і науки, представник партії “Народний фронт” Лілія Гриневич під час відкриття україно-польського експертного семінару “Нова Українська Школа” у Варшаві, передає УНН із посиланням на прес-службу МОН.

“На 2018 рік мають бути готові не тільки стандарти, а й розроблені та апробовані нові шкільні програми. Ми зіткнулись з кризою змісту в сучасній українській школі, де учні здобувають лише суму певних знань. В той час як у всьому світі головними в освітньому процесі стають цінності та компетентності”, — зазначила вона.

За словами Л.Гриневич, нові стандарти для середньої освіти мають бути визначені з врахуванням кращих світових практик, враховуючи європейський вибір України та факти агресії з боку сусідньої Росії, а також беручи до уваги виклики, пов’язані з інформаційною епохою.

Експерти погодилися, що не всі з 500 тисяч українських вчителів готові до швидких змін, однак цей шлях потрібно пройти і вже зараз пропонувати освітянам нові методики, нові підходи та принципово іншу якість роботи з учнями.

Міністр освіти і науки відзначила, що наразі у парламенті України вже знаходиться проект закону, який законодавчо закріплює базові положення реформування загальної середньої освіти.

“Базовий законопроект „Про освіту“, який очікує у Верховній Раді України на розгляд, містить мету освіти, яка віддзеркалює рух до суспільства сталого розвитку та європейський вибір України. Зокрема у проекті прописано 8 компетентностей, узгоджених в ЄС, а також ми додали ще ті, які вважали потрібними саме нам”, — зауважила Л.Гриневич.

Довідка: Рекомендація Європейського Парламенту та Ради ЄС “Про основні компетенції для навчання протягом усього життя” від 18 грудня 2006 року містить перелік восьми основних компетенцій: спілкування рідною мовою; спілкування іноземними мовами; знання математики та загальні знання у сфері науки і техніки; навички роботи з цифровими носіями; навчання заради здобуття знань; соціальні та громадянські навички; ініціативність та практичність, а також обізнаність та самовираження у сфері культури.

Джерело: УНН

No Comments

Залишити відповідь